helg igen..

Jag har lite svårt för helgerna just nu.. känner press och ensamhet..

ja behöver träffa folk men samtidigt e ja inte alls sugen på de..
förra fre va ja bara hemma hos Bea å tittade på tv å efter de hade ja ångest å tyckte de va jätte ensamt att gå hem..

det är en enorm omställning att gå från upptagen till singel..
förut pratade jag med mina vänner kanske 2 grr i veckan, men då träffade jag magnus nästan varje dag och pratade i telefon med honom flera gånger om dagen..

nu pratar jag mer med mina vänner med det är fortfarande väldigt mycket tid man spenderar ensam... och utan någons närhet.

Det är skönt att vara ensam vissa dagar, men nu e de så alla dagar..
kan tänka mej att singellivet är jätte kul när man har massa spännande dejter, eller nya killar man smsar med, men jag har inget sånt heller så kan bara konstatera att just nu e livet rätt ensam å tråkigt..

Men bättre tider lär ju vara på gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0