Rätt lagom åt dej!

Läste en artikel just som gjorde mej irriterad.. Http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7188750.ab nu vet ju inte jag vilka personerna är eller hur det hela gick till men utav de ja läser blir ja irriterad.. En man som bryter sej in i någons hem och försöker våldta en kvinna förtjänar ingen sympati bara för att han blir nedslagen.. Tycker pojkvännen gjorde helt rätt.. Fatta vad han utsätter kvinnan för, men sånt fattas han nog inte. Å att polisen inte kunnat höra honom pga av psykisk ohälsa låter ju sjukt.. Mår han dåligt för att han blivit nerslagen eller? Vad mår då kvinnan han gav sej på i hennes egna hem.. Man kan ju hoppas att de finns någon fakta som inte skrivs i artikeln, annars tycker jag det är fel om pojkvännen åtalas. Det är inte okej att våldta och det är dags att vi visar de.. Jag är inte för våld men hade någon gett sej på mina kära hade jag lätt slagits för att skydda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0