Gott nytt år!!

då är vi inne på 2010 nu då..


Gott nytt år!!!

nyårsafton tillbringade jag med Magnus, vi var bjudna till hans syssling på middag..


För en gångs skull la ja ner lite energi på håret och lockade det..

eftersom jag går på hård diet fram till thailand vart det inge alkohol, förrätt eller efterrätt för min del..
Måste säga att det är fruktansvärt jobbigt vid visa tillfällen som när alla äter god efterrätt eller när magnus lagar kött, pommes och beasås.. jag har hållt på sedan annandagen och inte fuskat en enda gång..
1 dag i veckan får jag äta vad jag vill har jag sagt och det är på lördagar, så ja längtar tills i morgon =)

i morgon blir det även middag med Jonna och Mathias det ska blir skit trevligt.. tyvärr har vi lite ont om tid eftersom vi ska på Cornelias dop, så vi har fått fuska lite och köpt så mycket vi kunnat klart.. hoppas de ska smaka endå..

det första som händer i mitt liv 2010 är först att åka till Thailand 2 veckor.. sedan 1 feb får jag nyckeln till min lägenhet så då blir de renoverig..
den där renoveringen ser jag väl inte riktigt fram i mot men de måste göras..

Hoppas 2010 blir ett lyckat år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0