Ute kväll

Lördagskvällen slutade med en sväng på grappa där vi möte upp sandra och sedan vidare till harrys, där vi inte vart långvariga.. Efter 50 min tog vi taxi hem pga lite för mycket alkohol och då spenderade jag 20 min på att leta efter jonna som försvan :) Som sagt de vart inte mycket tid på dansgolvet den kvällen, men de var en kul kväll endå.. Söndagen var inte lika kul. Var seg halva dagen sedan bar det av till syrran på födelsedagsfika med tårta :) där efter middag hos magnus föräldrar. Vi fick 3-rätters, å jag som har så svårt för att äta dagen efter.. Varje tugga tog emot men ja va duktig och tvingade i mej hela middagen.. Var sjukt mätt efteråt. Hade ja vetat att vi skulle få 3 rätters middag hade ja skippat fikabröden och en del av alkoholen kan ja säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0