Lördag

frukost kl 8:00 sedan bar det av ut i backarna.. det var lite varmare denna dag men de blåste desto mera




Patrik lyckades sparka ihop mina skidor med sin skida när vi skulle ur sittlyften så jag trillade :)
jag han bara kolla upp innan jag fick se liften komma bakom mej så de vart till att kasta sej ner i snön igen..
sedan fick ja kravla mej bort.. snacka om att folk skrattade åt mej.. men förutom ett blåmärke har jag inga fysiska skador :)

efter skidorna vart de afterski. det gillade chefen, han älskade tåget, vilken lite festnisse





sedan vart de bad, 3-rättersmiddag och nattklubb..
kl 00:00 var vi så trötta att vi gick hem, vart inte mycket party för oss..




hemma hände de grejer... dax att flytta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0