hemma igen

nu var man tillbaka hemma igen efter nyårsfirande i Oslo..
jag och Jenny åkte dit med philip och hans 2 kompisar. det var riktigt kul att återse Oslo och träffa tjejerna..

nyår började med micro middag (allt var stängt) sedan fix. när alla efter några timmar var klara gick vi till en fest som våra Gotlandsvänner fixat


det första som hände på festen var att Jenny råkade kasta ett glas vin rakt i mitt ansikte.. mitt smikn rann i hela asiktet och klänneningen var jätte blöt.. KUL!!

kvällen spräng iväg och plöttsigt vart kl 12


det var en riktigt roligt kväll som slutade på ett tråkigt sätt.. det vart bråk och polisen kom, men då hade jag redan gått hem..


jag och min Gotlandsvän Christian

dagen efter vart de till att piggna till och sedan åka bilen hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0