helg igen

usch va ja har varit dålig på att blogg på senaste tiden.. måste skärpa mej.
nu har man börjat jobba igen, tråkigt värre. jag som älskade att vara ledig.

målningen har gått framåt så nu e vi snart klara i hallen. igår skulle M måla runt proppskåpet och tok bort skyddet.
lilla jag sa strängt till honom att tejpa ordentligt över alla kablar så de inte kommer färg på. tror ni han gjorde de??
ne så klart han inte gjorde så helt plöttsligt blixtrade de till och han fick en rejäl stöt i sej.
efter de slutade lampan i köket + kylen/frysen att fungera.

nu har vi som tur fått i gång kylen och frysen. huvudsäkringen nere i källaren hade gått..

för övrigt har det inte hänt så mycket i mitt liv.

men den 20/1 ska jag på lägenhetsvisning :) spännande. lägenheten ligger precis vid Sandra E.

nu är det bara 1,5 timme kvar till M kommer hem, ska försöka hålla mej vaken.
jag har alvarliga humörproblem, när jag vaknar är jag sååååååå himla sur. det är helt livsfarligt att störa mej när jag håller på att vakna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0