whats wrong

de e något fel på mej. ja e extremt lättretad just nu.. i flera dagar har jag varit så och jag vet itne vad de beror på.
jag tycker synd om M som vart med mej en hel del och som får uppleva mitt dåliga humör..

jag vet inte om de kanske beror på att jag inte vart själv något på senaste vilken jag är van vid. men samtidigt vill jag ju umgås med M.. annars kanske ja bara e rädd å vill skrämma bort honom :)  kanske de beror på att min kropp reagerar på att den inte får några hormoner längre.. eller e de pga av hösten.. eller pga av att Jenny flyttat? jadu nått e fel..
jobbigt är det i alla fall..

i går hade ja så ont i magen att ja knappt kunde andas.. magkatarr... måste försöka ta de lite lugnt i några veckor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0