Uppskattar..

va just inne på Sandras blogg, hon hade skrivit om att uppskatta saker och ting..

någon jag uppskattar enormt mycket är mina vänner..
dom finns alltid där för en, dom lyssnar när man inte mår bra och är bekymrad. trotts att dom tycker man är skit jobbig sitter dom där å lyssnar.
det är tack vara dom som man kommer på fötter igen efter en nergång..

något annat i mitt liv som betyder allt är ju min familj..
har fantastiska syskon som man alltid kan vända sej till..
hemma hos Mia brukar ja få mat oxå.. vilken lyx!!


Jag och 3 av mina systrar :D

sen har vi pappa.. han e min förebild på många plan.. önskar ja vore lika snäll och hjälpsam som han är.
han hjälper alla, trotts att det är skitgöra. Nu efter vart gift med Inga i runt 14 år köper han fortfarande röda roser då och då.. De kan inte vara många som göra sånt!?

fatta alla människor som inte har vänner eller familj.. hur klarar dom sej?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Världens bästa är du. Vad skulle jag göra utan dig? Är så stolt över dig gumman, du ÄR en snäll och hjälpsam människa. Precis som din käre pappa :-) Forever friends!!! Puss!

2008-09-03 @ 21:27:39
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: maria

Jonna har helt rätt!! Du är så otroligt mån om alla andra. Du är den mest omtänksamma av oss syskon.

2008-09-04 @ 06:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0