Hurra!

vad är det här för dag? är det en vanlig dag?
nej, det är ingen vanlig dag , för det är Lottas födelsedag Hurra! hurra! hurra!

ni har väl sett Lotta på bråkmakargatan?

ja ha då e man 23 helt plöttsligt.
det innebär att man itne längre e gamal flicka, utan ung vuxen
har ja fått höra :D


det mest spännande är ju att se vilka som hör av sej.
Tobias skrev till mej på fejjan redan i går å grattade för att han ville va först haha..
å sedan har ja fått sms av N i morse, ja trodde inte han skulle höra av sej med tanke på att jag inte svarade på hans sms i lö..
jag ser att Terje som va med oss på Gotland har skrivit på fejjan å grattat. sedan har han även kopierat en bit av Petras inlägg från i förrgår. å skrivit -Tack för att jag fick bo hos dig Lottis, har haft en riktigt mysig helg ;)
ehhh okej.. undra hur "alla" mina flörtar tänker när dom ser de där HAHAHA.. jäkla Terje :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis gumman!!

2008-09-10 @ 22:24:33
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0