hemma igen

nu va man hemma igen efter en helg i sthlm..



i fre va jag, Joanna, Emelie och Jonna på fasching och tittade på när Moe spelade.. duktiga dom va..
tjejerna vart trötta och droppade av men jag stannade kvar tills dom spelat klart å nackade lite med Moe..
trevlig kille de..




jag tog mej sedan hem till sumpan där ja fått sovplats hos Emelie & Joanna.. tusen tack sötingar..



lördagen började segt.. vi låg i sängen alla 3 å kollade på a million dollar baby.. sedan va kl 4 och då vilade vi middag..
kl 19:30 vaknade ja till lite igen.. skulle möta Moe kl 21 så då vart de stressigt..
en kvart sen vart ja *skäms*
vi tog en lång prommenad ut till djurgården längs strandgatan.. gu så fint de va där..
runt midnatt tog ja mej ut till Odenplan där tjejerna va på inflyttningsfest. men ja orkade itne festa så ja tog nyckeln å åkte till sumpan..
precis när ja skulle gå in tappade jag nyckeln i backen å den gick sönder *suck* med efter gått igenom hela väskan lyckades jag med lite hjälp av plåster vrida om låset å komma in.. tack å lov. ja blir så nöjd över mej själv när ja kommer på sånna brilljanta idéer :D

söndagen bestod av att åka tåg hem, vila och sedan filmkväll med M (min granne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0