ett år kvar till 24 :)

nu va födelsedagen över..
hade en riktigt bra dag i går. vart så himla glad över alla som tog sej til att höra av sej till mej.
och de va några personer som ja inte hade trott skulle ta sej den tiden men gjorde de endå :D
till å med min bror kom i håg mej.. snacka om att Mia gjort underverk med honom haha för några år sedan va han jätte dålig på att komma ihåg sånt..

igår kväll såg jag, jenny och Bea mama mia på bion.. gud va glad man blev av den filmen. jag tycker den va kanon.. handlingen är väl inte den bästa men när dom trycker in låtarna här å där tycker ja de e sååå bra..

nu e de STHLM som väntar..
ja e så laddad, jag och jenny ska ut å leva livet på dansgolvet både på fre å lö..
jag älskar att gå ut i andra städer.. där kan man verkligen slappna av och bara fjanta sej, för det är ingen som känner en där... sååååå kul.. ja älskar att fjanta mej på dansgolvet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0