Kväll på Statt

igår va jag, Sandra, Jonna och Hanna hemma hos sandra på middag.. sååååå gott. sandra vad var de i sörjan?
jag älskar verkligen tjejkvällar å att bara diskutera saker med tjejer.. de e så kul å höra hur alla tänker :)



vi drog sedan vidare till Statt där vi kom in gratis.. hur skönt som hellst.. där vart vi även bjudna på lite dricka vilket inte var så bra för denna dag.. men men kul hade jag i alla fall.. tack tjejer.. å extra tack till sandra för maten å för att du tog imot oss :)

jag har hittat en ny älskling


älskar försvarets.. å nu finns den även i rosa :D så fin..

nu börjar de verkligen bli kallt ute. höll på å frysa ihjäl när ja cyklade till jobbet i veckan. så nu har ja inköpt en mössa.. efter en massa massa letande hittade jag en. jag passar itne alls i mössa.



hahah ja påminner om nils karlsson pyssling enligt mej själv..

å nu e de lördag.. ja älskar lördagar, synd bara att dom går så fort..
fick just sms av stina. hon e på väg hem i dag.. va glad ja blir va så länge sedan ja träffade henne så i morgon ska vi ses å kanske lite ikväll med..


usch va ja saknar Jenny i dag. nu har hon snart vart borta 1 v å ja har bara pratat med henne en enda gång :(


Jenny på arlanda ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv bruden! :) Visst blev det en trevlig kväll!

Sörjan bestod av smaksatt creme fraiche "Chili paprika" tillsammans med hackad jalapenos (hehe)soltorkade tomater och majs! Gott gott! Sen tillsammans med kyckling och ost blev det dessa tortillas!

Vi får göra om det snart igen!



Hoppas du hade en trevlig helg annars! KRAM

2008-10-05 @ 15:04:56
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

förresten... jävligt bra bild på mig där! NOT! Haha..

2008-10-05 @ 15:05:33
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0