Tur att de finns män...

ibland är män så himla bra..
idag var jag inne på okq8 för att köpa vindrutetorkare och olika medel till bilarna på jobbet..
de va ju ett jäkla äventyr, fanns hur många flaskor och torkare som hellst.
så jag ringde pappa och anders och frågade vad man behövde. och vi kom fram till att spolarvätska och klycol räcker för t-sprit eller va de heter behövs inte på nya bilar..
men så finns de tydligen 3 olika färger på glykolen ghhaaaa... vilken ska man ha då.. fick gå fråga en man i personalen som hjälpte mej :)
han började bråka under motorhuven och gav mej den jag skulle ha å så fyllde han på allt jag behövde.. tack tack..


Kommentarer
Postat av: mama

med de här inlägget menar du att kvinnor(tjejer..) är odugliga hah. så svårt är det inte att kolla i pärmen/boken dom har där och se vilken olja du ska ha, eventuellt slå upp i instruktionsboken där det definitvt står.

2008-11-10 @ 20:17:27
Postat av: mama igen

menade GLYKOLen

2008-11-10 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0