snart jul

I morgon är det 6 veckor kvar till julafton.. SHIT va tiden går fort.

2,5 vecka har jag på mej innan jag måste vara klar med min julkalender. Ja känner mej sjukt stressad. Den där jäkla julkalendern har tagit över mitt liv. All tid jag har sitter jag och syr på den. I söndags kväll var det första kvällen jag inte satt å sydde sedan jag köpte den. Men då hade jag ändå sytt några timmar i bilen under dagen.. i fre kväll och lö kväll satt jag och sydde till 02:00.. suck. Ja fattar inte att de kan ta så lång tid.


Snart måste man börja fundera på vad man ska köpa till alla i julklapp. Lina ska jag köpa julklapp till i år, va köper man till henne, humm..


Jag funderar på att köpa en sittsäck åt mej, hade en sån när jag var liten och dom är toksköna att sitta i, enda problemet är att dom är dyra. 1200:- kostar dessa, men ska jag ha en vill jag ju ha en stooor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0