mörkt mörkt

i morse när jag vaknade var jag helt toksur och ledsen.. fattar inte hur jag ska överleva under vinter, det är ju såå mörkt. jag kan inte vakna på morgonen när det är svart ute.. å så vet jag att jag måste upp å då blir jag skit sur, hade nästan kunnat börjat gråta eller sagt upp mej i morse, så illa va de.. jag försöker få cheferna att flytta företaget till något varmt ställe under vinterhalvåret...

igår var M jätte gullig mot mej. han hade vart och köpt massa frukt och mat till mej. han tycker jag äter för lite vitaminer :)
å som tack fick han höra på griniga mej i morse.. SKÄMS LOTTA!!!
tycker synd om alla som är i närheten av mej på mina griniga mornar.

jag passade på att vara lite gullig tillbaka när jag var hemma en sväng på dagen



hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0