kväll på statt

igår va jag föst hemma hos jessica och sedan drog vi ner på statt.
de va faktiskt riktigt bra på statt, ja hade kanon kul.
jag dansade som en galning.. runt 00:40 va ja så trött att ja trodde de va dax att gå hem, så fick en chock när jag insåg att de va över 1 timma kvar..



denna stad är verkligen för liten. när jag och M köper mat på corner vid 03:00 kommer de fram en kille och hejar på M. då vänder jag mej om och får se att de va Anderas mitt ex. dom hade tydligen träffat varandra för några veckor sedan när M var och fiskade i en annan stad.. haha


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjoho sötis=) vi får boka in något snart, kanske till helgen till och med!

2008-11-02 @ 23:10:33
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha, vilken tajming! Ni ska visst stöta på varann hela tiden.

Hoppas att du dansade bort halsontet!

Kram!

2008-11-03 @ 06:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0