äntligen helg

usch va trött man e unders denna tid. i sommras va man nere på uteserveringarna hela tiden. nu är man bara trött och håller sej hellst inne.
i går var jag hemma hos Jessica på tjejmiddag. hon hade fixat tacopaj, mumms. jag och bea vart bara kvar till 10 sedan var vi trötta och åkte hem :D

idag kom jonna på besök, vilket tajming hon hade.. vi tog en snabb vända ner till systemet och jag skulle in på jaktaffären. eftersom jag segade så dant lät jag henne åka, hade gärna behållit henne i några timmar till :) glöm inte min klänning nästa gång.

de visade sej att Mia ligger sjuk hemma, jag som skulle komma på besök. får hoppas hon mår bättre i morgon.
jag stannade hemma iallafall och tittar på madagaskar. ska strax fortsätta med min julkalender



idag fyllde jag på i julklappspåsen, snart har jag köpt 24 saker, en för varje dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0