Underbar helg

då har man kommit hem igen efter en helg i Oslo.
helgen började med att man blev positivt överaskad över att Ts inneboende skulle hålla sej borta hela fre så ja kunde få sova där. sedan visade de sej att hon under fre eftermiddag blivit sur på T och flyttat ut..

ÄNTLIGEN kunde ja börja bo där igen. de har vart långa 3 månader som hon bott där. det har gått bra men varit väldigt omständigt att inte ja kunnat åka till honom.

på fredagskvällen tog jag och T de bara lugnt, gick tills hans bror en sväng där dom satt och spelade poker med sedan bara mys.

på lö tog jag och tjejerna en sväng ner på stan och vandrade omkring bland hela Oslos befolkning. iskallt va de :(

image16

image17

på kvällen bar det av till Ts bror Thimmy där det var en hel del folk, jag lyckades senare få T och några av hans vänner att följa med till mina tjejers förfest.. Där va de helt tokmycket folk när vi kom men dom droppade av rätt snabbt.

sedan vart de en sväng ner på stadens krogar sedan hem.

söndagen bestod av mys och baksmälla och bilresa
chafören hade en tendens att köra LITE för fort men vi kom ju hem snabbare så :)

helgen har varit jätte härlig.. trivs så himla bra i Oslo.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du haft det bra! Men du får inte trivas för bra, då kanske du flyttar snart!! :-(

2008-05-21 @ 08:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0