så duktig!

nu har jag vart ute och gått igen :) enligt min stegräknare i mobilen har jag gått 6,3 km 8060 steg och förbrännt 283,1 kcal.. jag gick mycket snabbare idag..
jag försökte även spänna magen under hela turen för de har min kära vän stina sagt att man ska göra.
tog och fixade lite styrke övningar på golvet hemma oxå, men jag kom på nu att man kanske ska stretcha :)

fy fan va trött ja blir på min granne.. han spelar så galet hög musik just nu. i söndags kväll fick ja gå å be han sänka. jag bor längst ner å han högts upp å ändå låter de som att musiken e på i min lägenhet..
jag pratade med Carina i mobilen och gick och ställde mej utanför hans dörr å hon hörde inte ens vad jag sa.. kan ni förstå då hur högt han spelar, det är detsutom väldigt dåliga dörrar. 
iiiii ja vill ha lugnt och ro nu..
snart ringer ja syrran och frågar om ja kan sova där i stället :)

Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!

2008-05-12 @ 08:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0