norge 17 maj?

nu har de dykt upp lite problem... min kära vän J som skulle bila med mej till Oslo över 17 maj kanske inte kan åka :( som tur va kan jag åka med H i annat fall men de känns väldigt tråkigt att inte J ska med. hon måste nämnligen göra ett prov till högskolan då.. eller eventuellt.

ja funderar lite om man själv kanske skulle skita i att åka och kanske istället åka ner 2 veckor senare för då kan jag förhoppningsvis bo hos T (om han inneboende flyttat ut vill säga) men vill ju väldigt gärna träffa tjejerna oxå..
ne de blir nog att åka om 10 dagar.. 3,5 vecka känns aldeles för långt bort..

va knäpp hjärnan är egentligen.. jag vet ju att om T hade bott här hade jag inte saknat honom så mycket just nu men bara för att jag vet att han är 50 mil bort och vi inte kan ses saknar jag honom massor!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Gummsan, så klart jag tjatar - bara du lovar att fortsätta förbli min vän för evigt. Puss darling!

2008-05-06 @ 12:13:18
URL: http://stinaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0