jäkla granne

nu har min granne varit i farten igen. i lördags kväll hade han fest. musiken va störande men inte så hög som han brukar ha, men när hans polare skulle dra börjar dom gapa och skrika i trapphuset.. dom slog sönder en fönsterruta och slog i väggarna.
läskiga aggresiva typer.

jag gick och plingade på hos fastighetsskötarens kompis som genast gick upp till grannen och skällde. jag stog och tittade på i några minuter tills ja gick hem. på morgonen hade dom kastat min cykel över staketet..
blir man trött eller.

sedan i natt drömde jag att hans kompis hade tagit sej in i min lägenhet och skulle döda mej..

nu ska ja fan ringa och klaga hos fastighetsägaren.. när min nattsömn till å med blir förstörd får de va nog :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken jobbig granne!!!!! Hoppas att det ger resultat när du klagar, du får be de andra i huset att åxå ringa.

2008-05-28 @ 06:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0