Helgen

helgen vart ju helt kanon.
i lördags va jag ute hos min syster & alicia hela dagen.. strålande sol å vamt :) hoppas ja fick lite brunare kropp i allfall.
sedan bar det av till Jonna på inflyttningsfest, och självklart vart ja 30 min sen :( skämt lite..
men de vart en riktigt lyckad kväll där i allafall med massor av folk kul kul..
när vi sedan skulle ut hade vi bestämt Harrys men hamnade som vanligt på Nybron vilket va tur de för då fick ja titta lite på en riktig snygging.. va hemligt "kär" i den killen under hela högstadiet :) så han e ju nått speciellt..

sedan va e hem å sova några timmar och vidare till Kyrkan. de va fan de värsta jag vart med om.. 7 psalmer och 5 sånger å massa guds snack skulle vi igenom.. tog ca 1,5 timmar och hela min familj höll på att dö där inne av uttråkning. de slutade till å med att moster drog tidigare.. sedan vart de fika och så..

när ja kom hem sen tok däckade ja hehe

Kommentarer
Postat av: m

Vem kan den killen vara då ;) *nyfiken*
/ Emily

2008-05-14 @ 10:00:51
URL: http://mly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0