vilken tjejkväll de va!

i Lördags drog vi ihop en tjejkväll
de vart jag jonna och sandra som först åt tacopaj och sedan rabarberpaj.



sedan kom stina och Malin över och såg fotbollen med oss.
shit vilket frustrerande mål spanien fick in i sista minuten.


min fina sverige tröja..

lördagen fortsatte med mej jonna och Sandra och vi hade många roliga konversationer kan ja säga.. allt från räddavärlden till samlevnad :)

 


vi tog oss senare vidare till Harrys.. tack å lov att för de.. bara massa nytt folk man itne känner igen.. sååå roligt..
fast de blev bara jag och jonna kvar för sandra tappade vi vid ingången.. den lite berusade kvinnan hade gått till nybron och sedan hem haha


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha! Hittade du ingen svettigare och fulare bild på mig? :-) Äsch, det är sådär man ser ut när man har kul! :-)



Puss!

2008-06-17 @ 20:21:25
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Meee

hahah du ja tycker du ser helt galet het ut :)

2008-06-17 @ 20:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0