Tjejkväll i Lördags..

vaknade upp på Lördagsmorgonen och mådde fantskiskt bra, eller jag var ju trött och så men febern var borta :)

jag tog mej ner en sväng på stan och åt vitlöksbröd på papas tapas med Carina MUmmmms..
när ja kom hem kände ja mej väldigt trött och vilade lite sedan tog jag mej i väg till Sandra där de va tjej kväll
mycket mycket trevligt...
sedan bar det av till Nybron där tjejerna skulle dansa. men en nykter nyfrisk Lotta får inte dansa hon måste ju ta de lugnt..

så jag satt på uteserveringen och babblade lite med Jocke och hans polare tills dom drog till Harrys, men då dök P upp.. han e ju aldrig på Nybron men just ikväll hade han hittat dit.. tror han kände att ja behövde honom. han e allt en bra vän :)
vid klockan 01:30 hade ja tröttnat och gick å åt sedan gick ja hem å deckade i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0