Lider med dej!

Nu har jag just vart hos min kära vän JG.. hon och hennes kille har gjort slut i dag.
hon försöker vara stark och tänka att allt kommer bli bra, men faller ner ibland och får den där fruktansvärda känslan av att de e tungt att andas.. det gör mej ont att se henne genomlida detta. jag vet själv hur jobbigt det är.

man kan ju ibland fundera på om de e värt de. de känns som alla förhållanden slutar med att de tar slut och det är så fruktansvärt jobbigt när det gör de, så man kanske helt enkelt skulle va själv..

be strong my friend..

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

http://www.youtube.com/watch?v=w1UZTNjh40A&feature=related

Kommentarer
Postat av: Inga.

Vem har sagt att livet ska vara lätt. Men räknar man ihop alla pluss och minus i sitt liv är jag säker på att plussidan vinner.

2008-06-04 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0