Helg i Oslo

då har man tagit sej hem efter 3 dagar i Oslo.
Känns både skönt och tråkigt. man lever så himla tätt inpå varandra i Ts lilla lägenhet så de e skönt att få lite space men samtidigt trivs jag i hans närvaro.



i fredags vart de lite solande sedan filmkväll, jag fick även prova Tobias Ála carte (hans egna spagetti med köttförssås)
bäst för min egen del att säga att de va kanon gott om han skulle lyckas hitta till min sida :)



lördagen vart lugn med lite solande sedan utgång med tjejerna.



T stannade hemma framför datorn. han mår verkkigen inte bra i sina lungor.. han får attaker då och då, det låter verkligen som han inte kan andas, jätte läskigt.

för övrigt  har han blivit ritkigt spelberoende nu.. måste levla upp till 80, måste upp till 80, så låter han..

 
tjejerna ville åka karusell. sjukt hög va den..

söndagen vart de ännu mera solande och sedan filmkväll.



kl 22:48 tog natttåget mej tillbaka till sverige. en av tjejerna i min sov hytt tyckte de va för instängt i hytten och skulle öppna fönstret. problemet e bara de att de låter massor när tåget svängen eller bromsar och jag kunde verkligen inte sova i de där oväsendet så ja vaknade typ hela tiden.. såååå tröttsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0