Dags för EM

nu ni alla glada svenskar e det äntligen dags för EM. ikväll spelar ju vårat fina Landslag sin första match.. känns väldigt osäkert hur det ska gå men jag håller självklart mina tummar.
va och köpte mej en fin sverigetröja på lunchen så ikväll ska det hejas.

nu har precis startelvan släppts. tråkigt att inte bissen får starta. chippen är väl försej mer inspelad med landslaget men bissen är ju ändå från stan.



jag börjar få riktig EM feber.. kan inte koncentrera mej på jobb utan vill bara läsa allt om laddningen inför matchen :)

HEJA SVERIGE!!

Kommentarer
Postat av: maria

Du smittar mig!! Jag hade igen EM-feber innan vi pratade. Jag hade kramp i magen hela matchen igår bara för att jag var så nervös, usch jag har inte nerver för viktiga matcher. Det var nästan att jag väckte Alicia bara för att ha nåt att göra, men hon knölande en stund så då fick jag nåt att göra. F-N vad skönt att vi vann!!!!!!!!!!!!!!!!

Synd att Chippen skadade sig han gjorde en bra match, men nu borde ju Bissen få spela på lördag. Nu får du logga in så vi kan analysera matchen!!

2008-06-11 @ 07:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0