snart semester

shit va tiden går fort.. bara 4 dagar till semester.
än så länge verkar planerna flyta på som tänkt.. tur de..

i lördags fick jag ryck och gick  och shoppade upp min semesterkassa :/
men äsch jag har inte shoppat till mej själv på skit länge. känns som alla pengar gått till tågbiljetter till Oslo..



200 kr på rean :) jag älskar REA!

ikväll ska ja köra core igen.. så jäkla jobbigt det är.
jag fuskade från mitt matprogram i går igen å åt ostbågar och godis :( fy på mej men gott va de :)

 
vilket skulle du välja?



nu har Hjärtat lärt sej leka i sin tunnel hon fick av mej i födelsedagspresent :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättesnyggt linne! Jag ska försöka shoppa på onsdag. Det brukar sluta med att jag blir arg och åker hem och äter godis. Men imorgon ska jag lyckas, jag behöver verkligen ett par byxor.

Kram!

2008-07-08 @ 07:26:04
Postat av: Stins

Skit snygg topp stumpan,var hittade du den? Puss!

2008-07-09 @ 20:14:12
URL: http://stinaandersson.blogg.se/
Postat av: mee

tack! den hittade jag på mq :)

2008-07-10 @ 08:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0