panik

nu har de gått några dagar sedan jag å tobias gjorde slut.. har väl itne riktigt insett de än men ja vet att när ja kommer hem till eskilstuna kommer jag må så gåligt för då kommer ja verkligen inse att ja har förslorat denna kille...

de känns som de kommer dröja riktigt länge innan ja vågar släppa nån nära inpå igen.. de gör för ont när man förlorar sina nära å de e för jobbigt.

jag har iallfall bestämt mej för att flytta till Oslo.. ja vet att detta låter helt sjukt.. att ja ska flytta dit mitt ex bor.. men ja har gått i 8 mån å itne velat flytta i räddsla att skrämma honom. men nu e ja alone igen och jag har velat flytta till oslo jätte länge nu så nu e de verkligen dax..

ja kvävs i eskilstuna.. ja har sådan jäkla ångest att återvända dit.. vill inte, vill inte!

tackå lov vill Lotta oxå flytta så vi ska göra de nu..
ja kommer vara så rädd när de väl e dax.. men förhoppningsvis trivs ja efter några månader.. ja måste sluta vara så rädd för allt som inte innebär trygghet..


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad tråkigt att du ska flytta, vi kommer att sakna dig väldigt.

Jag tror att det var bäst det som hände med Tobias. Du gav så mycket av dig själv och fick ingenting tillbaka.

Vi har det varmt och skönt hemma. Alicia är jätteduktig på att gå nu och försöker äta själv med bestick. Det går sådär, hon blir så kladdig.

Kram från oss Hejerssons!!!

2008-07-25 @ 11:58:18
Postat av: stina

Gumman, jag kommer till dej i Oslo och hälsar på. Hittat nånstans att bo? Puss!

2008-07-26 @ 10:45:17
URL: http://stinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0