då va de slut! :(

nu har jag och T gjort slut!!
det har varit en väldigt jobbig relation men mycket oro.. igår tog ja upp å pratade med honom över saker jag hört.. bla att han inte vill vara tillsammans med mej.. han började då berätta att han pendlar väldigt mycket i vad han vill.. han vill va helt galet kär i mej men de går inte.. så de hela slutade med att vi gjorde slut..

men hur sjutton kan man sitta och lova ut en resa till mej samtidigt som man säger till sina jobbarkompisar att man inte tycker de funkar?? borde man kanske inte vara lite försiktig i vad man säger å lovar om man inte vet vad man vill?

vet inte riktigt va ja ska tycka eller känna.. de e bara jobbigt helt enkelt.. i 8 månader har jag träffat denna kille..

fick ett sms i morse om att han inte menade att såra mej å att jag är världens finaste.
tror någon har dåligt samvete..

ville verkligen att det skulle funka mellan oss. innerst inne vet ja väl att han egentligen inte passar mej.. ja vill ha någon mer ordningsam å ordentlig.. men man kan ju inte hjälpa vem man tycker om!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Stumpan, all kärlek till Dej. Vill inte vara så långt bort, men du vet att jag finns på mobilen iaf dugnet runt. Puss darling!

2008-07-23 @ 11:10:43
URL: http://stinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0