After Work

strax ska vi ner till grappa eller nybron för after work med jobbet.
blir en intressant tillställning.

tänkte försöka stanna till 19:00 sedan springa iväg och träna.
tänkte hålla min deal av avtalet tills annat blir bestämt.

fast jag har ju försej fuskat lite :) åt ju pannkakor, glass, sylt och grädde till lunch idag mummms så gott..
men dealen började ju försej inte gälla på riktigt förän efter semestern.. hehe

Dealen ligger till så här:
Jag bad T muta mej med något som jag kan tänka att jag får om jag är duktig och tränar. orkar aldrig ta mej i väg på träning annars. 

då svarade T att han skulle bjuda mej på en resa i höst om jag är duktig och tränar på.. så han skrev ihop ett träning och mat schema åt mej som hjälp som jag ska följa

kan bara tänka hur glad min kropp kommer bli av att slippa all pomfrites å bearneais och få komma igång lite.
jag är ju ohälsosamt otränad. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0