vilket framsteg :)

i fredags lyckades ja va så modig.. N skulle gå hem å jag satt uta så han stannade å pratade med mej å frågade om man skulleut å så.. jag lyckades fråga honom om han itne ville med och kolla på fotboll på kvällen, ett kanske vi får se fick ja tillbaka..

10 min in i matchen fick ja ett sms där han undrade om ja va på plats å hur de gick i machen å att han itne skule hinna ut.. kändes skönt att man iallafall fick ett sms för vi hade inte bestämt något. ja svarade på sms å undrade va han gjorde.

30 min senare fick ja ett sms till där han skrev att han va hos syrran men skulle hinna ut en snabbis så han undrade vart ja satt :)

efter 10 min kom han så vi såg de 30 sista minuterna ihop.. tydligen spelar han i samma serie så de va en viktig match :)
helt plöttsligt kände ja mej inte lika dissad.. skönt de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0