kö kö kö!

i går lyckades jag och killen jag flörtade lite med ha en konversation på jobbet.. det vart ju rätt stelt haha
jag vet inte hur man gör för att få kontakt med folk längre..

i går va jag och Jonna ute och gick de va en skön tur :) ska ta tag i min träning nu igen så idag ska ja på core :) har ångest redan nu för ja vet hur jobbigt de kommer vara iiiiiii..

i morse skulle jag och min vän till barnmorskan och testa oss.. men de va sjukt lång kö så vi fick vända :(
de känns så jäkla irriterande att ja måste gå dit endast pga att ja tror T bedrog mej.. han säger att han inte gjorde de. men när man hittar bilder på halvnakna tjejer på hans dator kan man ju börja fundera.. STÖRIGT..

aja bara att gå dit någon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0