im back

nu har jag återvänt efter yran och börjat jobba..

de va en jäkla massa folk på yran och så skitigt på campingen.. Jag trodde jag viste vad jag gav mej in på men NEJ NEJ!
så äkligt.. ingen el och bajamajor USCH!!




jag försöker fixa mej..

första natten vart min sovplats tagen så då fick ja sova i bilen..
men sedan fick ja en sovplats på en extrabädd på ett hotellrum :) tusen tack M..

Jonna och Jag konstaterade att vi såg ca 10 min av kent sedan såg vi inge mera band.. försej ja såg lite Winnerbäck.. 1000kr betalade vi för de bandet haha



mitt resteam :)

hänga i öltälten va väl de jag gjort denna festival.. råkade tappa min mobil på olarys.. ja fick tillbaka den men med en trasig display... typiskt!


SKÅL!

TACK jonna & Johnny för en rolig resa :)
& tack alla killar i Östersund som förgyllde Mina & Jonnas ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0