Hur vet man?

ja e verkligen en amatör på dejta å läsa vibbar.. hur vet man om man är dissad eller inte??
alla personer är ju olika så om en person inte är på å drivande är man dissad då?
svårt svårt...
själv tycker jag inte om att vara drivande, speciellt inte från början..

kom å tänka på de nyss för i morse gick N förbi mitt fönster å hejade..
sedan stod ja ute i samlingsrummet och skulle ta vatten, så jag stod skymd bakom ett skåp.
då kom N tillbaka. jag såg inte honom förän han redan hade passerat, men ja hejade endå.
han vände sej om och hejade tillbaka, och kom sedan fram till mej å tog vatten och frågade hur de va å så.. han sa något om att han skulle lämna detta hus nu så ja tror han blivit förflyttad till ett annat kontor :(

men men..

ja undrar om han dissar mej eller va han gör.. får inget krepp om de hela..
frustrerande men samtidigt spännande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0