Härlig Tisdagskväll

igår va en rätt trist dag på jobbet så ja kollade in på Jonnas blogg å tyckte hon lät lite nerstämd så ja drog ett sms å undrade om hon jobbade på kvällen, men de gjorde hon inte.. så ja bjöd ut henne på käk å vin på harrys.. mycket trevligt :D



Jonna säger så bra saker ibland så vi började fundera om hon kanske skulle sattsa på psykolog..
sen kom vi fram till att ja måste sluta låta folk behandla mej illa å säga ifrån..
Jonna tycker jag är naiv och väldigt godhjärtad.. ja behöver bearbetas..

när vi hade fått i oss 1,5 glas vin och Jonna smsade med M så ville ju jag höra av mej till N, så ja skickade iväg ett sms å kollade hur allt va.. fick ett svar om att allt va fint å så undrade han hur de va med mej..

jag svarade och passade samtidigt på att kommentera att han skulle köpa sin cykel nu så att han å jag kunde ge oss ut å cykla :D
men inge svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0