SJUK dröm!

usch usch usch.. vaknade just av ett ryck. hade drömt värlsta drömmen och va helt förstörd när jag vaknade. min första känsla va att ja va tvungen att gråta. sedan ringt jag upp min bästa vän J så nu känns de bättre.. men jag har huvudvärk, sån huvudvärk man får om man gråtit typ 1 liter.. de e ju helt fruktansvärt när man drömmer så verkligt för de tar tid innan man släpper känslan man kände.

jag drömde i allafall att vi va på en båt jag och J, sedan hade vi tappat bort varandra så jag gick tillbaka till hytten efter ett tag och letade.. men ingen öppnade där men genom en spring i dörrkarmen ser ja J ha sex med en kille, och den killkroppen hade min killes tatuering så ja fattade ju på engång att de va dom.. tok arg vart jag och ledsen, sedan kom de fram att dom hållt på förut.. dom verkade knappt bry sej..  helt förstörd va jag och där vaknade ja.. tack å lov..  



hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0