helgen över :(

jaha då var helgen över.. fatta att man jobbar 5/7 dagar typ vaje vecka i 45 år de e många arbetstimmar de..
helgen var i allfall mycket behaglig. hjäpte ju mamma flytta i lördags, sedan vart de middag hos pappa med syskon och pappa å Inga.. sen va även mosters lilla älskling med. länge sedan ja träffade sötnosen.. hon börjar verkligen bli stor nu.. ja hoppas man får vara barnvakt någon gång snart i några timmar..

image10


sedan vart de tacos och massa massa tjejsnack med C.. de är lite annat tjejsnack med C än med JG.. med C består tjejsnacket mycket om känslor, tankar och funderingar medans med JG mer sex och samlevnad :)

åkte väl hem runt midnatt och var jätte trött men hamnade ändå framför mitt spel när jag kom hem.. börjar nog bli beroende hehe..

söndagen vaknade jag av att syrran ringe och vill ut å gå, så vi drog i väg på en ca 6 km tur, sedan färgade vi mitt hår å solade.. en perfekt söndag.

idag vaknade jag av att kollegan ringde och sa att han hämtar mej 07:50 och att jag skulle ha högklackat för vi skulle nämligen till munktell och sätta mätare och vandra omkring och se hur mycket de vibbrerade i golvet.. kändes ju lite annorlunda att gå fram och tillbaka :)
nu e jag tillbaka vid min dator iallafall och är riktigt trött..
dax att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0