Besviken..

vart riktigt besviken i dag.. vet inte om de beror på att ja e i min känsliga period på månaden eller om jag hade reagerat lika i mitt vanliga tillstånd.. blev ombedd av mitt besök som ska komma 1 maj att flytta bussbiljetten framåt så att ankomsten blev nästan ett dygn senare. vi har inte setts på 6 veckor då så jag hade verkligen sett fram imot de 3 dagarna ihop.. så riktigt besviken vart jag.. jag undrar om jag hade kännt lika dant om det inte var denna vecka haha..


hörde en fin text förut och kom å tänka på A.. saknar verkligen han i mitt liv.. hade velat ha honom kvar som vän men så ser de inte ut att bli..

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it okay
I miss you

Kommentarer
Postat av: Jonna

Usch vad tråkigt Lotta... Förstår att det känns tråkigt. Hoppas verkligen att han hade en bra anledning!!! Puss!

2008-04-22 @ 18:17:41
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0